a
Blog - 3 săptămâni în urmă

De la afacere de familie la brand național cu 100% capital românesc

În 1995, ceea ce era doar o tradiție de familie s-a transformat într-o mică afacere care a crescut de la an la an, prin permanenta dezvoltare și extindere organică.

 

Accesarea de fonduri europene, tehnologizarea liniei de producție și modernizarea completă a tuturor ansamblelor până în 2009, acumularea de experiență și investițiile proprii au condus la atingerea standardelor cerute pentru produse de înaltă calitate.

 

Sistemul de management integrat, trasabilitatea, selectarea furnizorilor și criteriile de calitate-siguranță alimentară au devenit pilonii unui brand recunoscut, apreciat național, un competitor serios în piața marilor producători de profil.

 

Astăzi vorbim despre o companie de succes cu 100% capital românesc, o echipă dinamică și cu experiență formată din peste 260 angajați, magazine Aurora în țară și distribuție cu flotă proprie, parteneriate cu marii retaileri naționali și export în comunitățile românești din Italia, Anglia, Irlanda, Olanda și Belgia.

 

Aurora evoluează în continuare, țintind să ajungă pe cât mai multe mese ale românilor, iar aprecierea constantă pe care o primim ne încurajează să nu renunțăm la niciunul dintre principiile care ne guvernează compania și să continuăm pe drumul cel bun.

Articole recente

Refresh identitate vizuală

Blog - 3 săptămâni în urmă

Aurora s-a născut din pasiunea unei familii pentru gusturile românești autentice, pentru bunătățile vremurilor de odinioară când se respectau rețetele păstrate de generații. Pasiunea s-a î...

Citește mai mult...

Nou! Shop online cu livrare la domiciliu

Blog - 3 săptămâni în urmă

Produsele Aurora sunt distribuite în peste 5 județe ale României, pot fi găsite în magazinele proprii, iar acum, pot fi comandate chiar și online. Serviciul de livrare este valabil pentru Focșani, Constanța și București, iar gama de p...

Citește mai mult...

De la afacere de familie la brand național cu 100% capital românesc

Blog - 3 săptămâni în urmă

În 1995, ceea ce era doar o tradiție de familie s-a transformat într-o mică afacere care a crescut de la an la an, prin permanenta dezvoltare și extindere organică.

Citește mai mult...

Tags