a
Blog - 3 săptămâni în urmă

Refresh identitate vizuală

Aurora s-a născut din pasiunea unei familii pentru gusturile românești autentice, pentru bunătățile vremurilor de odinioară când se respectau rețetele păstrate de generații. Pasiunea s-a împletit cu experiența acumulată și atenția pentru tot ce-i bun și gustos, cât mai aproape de natural.

 

Esența identității Aurora este acum încununată de o viziune nouă, actualizată timpurilor noastre. Identitatea vizuală a brandului a fost restilizată pentru a augmenta ideile și principiile companiei și pentru a se sincroniza cu cerințele consumatorului actual, care știe să aprecieze atât gustul autentic al produselor realizate cu grijă, meșteșug și dedicație pentru păstrarea rețetelor vechi pe cale de dispariție din cauza ritmului alert al vieții contemporane, cât și înclinația pentru frumos și actual.

 

Aurora evoluează în continuare, țintind să ajungă pe cât mai multe mese ale românilor, iar aprecierea constantă pe care o primesc produsele sale, reprezintă o confirmare a faptului că se află încă din 1995 pe același drum corect.

 

Noua identitate este în acord cu ideea de bază din care este alcătuit brandul - preparate tradiționale românești cu arome cinstite, realizate după rețete vechi actualizate nevoii consumatorului de astăzi, care știe că viața trebuie trăită din plin, fără să facă rabat de la plăceri culinare autentice.

 

Articole recente

Refresh identitate vizuală

Blog - 3 săptămâni în urmă

Aurora s-a născut din pasiunea unei familii pentru gusturile românești autentice, pentru bunătățile vremurilor de odinioară când se respectau rețetele păstrate de generații. Pasiunea s-a î...

Citește mai mult...

Nou! Shop online cu livrare la domiciliu

Blog - 3 săptămâni în urmă

Produsele Aurora sunt distribuite în peste 5 județe ale României, pot fi găsite în magazinele proprii, iar acum, pot fi comandate chiar și online. Serviciul de livrare este valabil pentru Focșani, Constanța și București, iar gama de p...

Citește mai mult...

De la afacere de familie la brand național cu 100% capital românesc

Blog - 3 săptămâni în urmă

În 1995, ceea ce era doar o tradiție de familie s-a transformat într-o mică afacere care a crescut de la an la an, prin permanenta dezvoltare și extindere organică.

Citește mai mult...

Tags